marți, 3 ianuarie 2012

Deja m-am saturat de Setti:)

Din nou Setti mi-a dat peste ca planurile si a trebuit sa stau o zi intreaga sa descopar de unde vine imposibilitatea inscrierii. Ce pot sa spun este ca pagina de request e neschimbata, insa am ramas uimit sa vad de la ce e. Cu ocazia asta tin sa felicit Setti. In sfarsit am vazut ca au "ridicat si ei un deget" in securizarea form-ului de inscriere. Oricum, nici aceasta metoda nu e perfecta, drept dovada ca am reusit sa refac inregistrarea(cu ceva mai mult efort ce-i drept).
Pe aceasta cale am facut si un Update scurt in care am adaugat o noua optiune(sv_region) accesibila din Settings.


L.E: 04-01-2012
Au schimbat de tot protocolul. Au securizat prin folosirea unui hash. Totusi, nu de ajuns sa opreasca inscrierea automata:)
Dar presimt ca urmatoarea schimbare o sa puna capat posibilitatii de inscriere automata.

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai e nevoie ... floare la ureche :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai merge ... s-au mai desteptat si ei un pic. Eh uite ca in sfarsit setti iau si ei o decizie buna. Bafta la spart hash-ul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da....inregistrarea inca merge. E acelasi hash ca acum o saptamana.

    RăspundețiȘtergere